"God" morgon.

Just nu sitter jag här, kl6:30, i köket med snorig näsa, rostig hals och hängande ögon. Detta kommer att bli en toppen dag-_- Jag skyller på att det är Elin som har smittat mig. Det började nämligen efter det att hon var tvungen att ta min hand och köra upp den uder näsan för att jag skulle känna hur kallt det var efter det att hon tagit linement-_- Hehe, behöver så klart inte vara det men det började iaf då ;)
nu har jag näääästan 30 min på mig kvar vid datorn. Inte riktigt för man måste ju borsta tänderna först^^ Urk, den här dagen ser jag inte fram i mot med allllla "roliga" lektioner. Är glad att det inte är våran klass som ska ut och vandra i dag. ska nog inte säga något för då kommer det bara vara lika dåligt väder i morgon också, om inte värre.

Nej, nu ska jag fara vidare. Eller faktiskt så ska jag bara kolla runt på datorn lite. Men sen så!

Helt sjukt att vi inte ens har två veckor kvar i skolan. Hur kunde det hända??

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Ja det känns jättekonstigt att det har gått så fort! Undrar om man vill det... Både och^^

2011-05-24 @ 17:46:25

Postat av: L

ja håller med :)



2011-05-24 @ 21:22:53


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0