Hur ska jag klara av detta?

Nepp det har jag ingen aning om. Spanskan alltså. Jag kommer inte klara av det. Har inte gjort någonting mer än läst om han, alltså "Salvadro Dalí" L hjälp mig?! Om vi sammarbetar så kommer vi klara det (kanske)

Ne nu tänker jag inte tänka mer på det. Det får gå som det går helt enkelt ;)
Just nu LÄNGTAR jag liite efter sommarlov.
Men det känns lite panik över att inte komma tillbaka till älskade 9c2<3333333333
Finns personer jag inte vill lämna! Okej jag vill inte lämna någon av dom i 9c2. Men men, live goes on, right?


I always knew this day would come
We'd be standing one by one
With our future in our hands
So many dreams so many plans

Always knew after all these years
There'd be laughter there'd be tears
But never thought that i'd walk away
with so much joy but so much pain
And it's so hard to say godbye

But yesterdays gone we gotta keep moving on
I'm so thankful for the moments so glad I got to know ya
The times that we had i'll keep like a photograph
And hold you in my heart forever
I'll always remember you...9c2<3

En låt som passar PERFEKT till detta.
Men nu ska jag gå och lägga mig och kolla på 2 1/2 män. Det sägs att Ashton Kutcher kanske ska vara med i ;) Iställer för Charlie Seen. Hoppas hoppas hoppas ;)

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0