I all sin hast

Ja, rubriken kommer jag till sen.

Idag gick dagen hyfsat snabbt. Det var en helt okej dag. Ett av mina stressobjekt eller vad man nu ska säga. Har passerat, so:n. Provet gick helt okej. Skrev på alla orden förutom ett. Och två kom jag inte ihåg så jag chansade lite halvt. Men men, det gick okej iallafall.
Imorgon har jag kanske NP-spanska-muntligt :S Antingen imorgon eller på fredag. Vill inte! :( Men jag måste. Aja de får gå som det går helt enkelt.

Har inte gjort så mycket sen jag kom hem. Har bara ätit och kollat runt lite på datan.
Snart ska jag plugga lite idrott och sen lite kemi. Sen ikväll blir det la till att läsa svboken. Den är seg men det går framåt ;)
Åhh kan det inte vara fredag kl 14:30 eller nått nu. Då man går från idrotten påväg till omklädningsrummet och man vet att det är helg. Aja den stunden kommer, men jag kan gärna skippa allt mellan nu och då. Aja, man får ta det. Får vara glad medans jag går i en klass med äkta kompisar i. Får se om jag får några äkta kompisar på gymnasiet sen. Vem vet, vem vet.

Nå till rubriken. Jag skrev eller tänkte på en rubrik och sen fick jag ju uppfylla dom kraven som rubriken innehåller ;) Rubriken kom jag på efter iden att jag skulle ut och ta nya kort (i all sin hast) Tog då alltså inte några proffs kort eller nogranna kort. Så jag kom på rubriken och tänkte att jag kunde ta gammal kort som ni inte har set, men det var ju inte det jag tänkte på när jag kom på rubirken. Så jag stack ut och tog dessa kort till er;)





Okej, kortet på katten var...ja inte fin, den var för gul eller ja. Och kortet på gräset med droppen asså jag ska inte ens börja, det är nästan skratt retande dålig^^ Men jag ansträngde mig ju bara till typ 25% så vad ska man förvänta sig liksom^^
Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: L

Varför inte anstränga sig 100%? ;o haha :)

2011-05-04 @ 18:50:08

Postat av: R

För att jag gick ut i foppatofflor och endast en tunn kofta, så det ville jag inte vara ute länge i^^

2011-05-04 @ 19:05:55

Postat av: L

uuuhhh, då förstår jag^^

2011-05-04 @ 20:12:46

Postat av: R

Hehe;)

2011-05-05 @ 17:07:35


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0