I'M BACK!!!!!!!!!!!!!!!!




ÄNTLIGEN fungerar det!!!! nu är det bra min älskade kamera kvar ;)

I dag var vi hos Rebecka o ch spelade in sanska filmen som vi ska visa för klassen på tisdag. Gu det kommer att bli så pinsamt XD Jag lider med R som kommer att få det värst(L) Eller nej, jag tycker bara att dte är kul men endå. Jag skulle inte vilja byta rool haha. Fast ifs, jag har det inte bättre själv. Jag oc R kommer skämas så inni bomben medans Elin bara kommer vara värsta snygga spanjoren haha XD Nej men man får bjuda på sig själv :D

I dag fick vi hem en mope. Körde lite utanför huset och jäklar vad kul det var^^ Den är väldigt smidig och rolig att köra i  kurvor. Nu fattas det bara en mope och två körkort. (bara och bara..)

Nu ska jag gå och se film med mamma och Elin. Jag och Elin såg filmen i torsdags kväll men nu vill mamma se den. Det är en film från en bok som den kända författaren Nora Roberts har skrivit. Kommer inte ihåg vad själva filmen heter ;)

Nej nu tjejer och killar ska jag dra. Ha en fortsatt trevlig helg . 

bye bye ;D


/ L i n a 

Kommentarer

Postat av: R

JA!!!!! (L)

2011-05-28 @ 21:04:08

Postat av: AGCH

Nice:) Blir tufft att komma ikapp då alltså ;)

2011-05-28 @ 23:53:02

Postat av: l

R: (L)(L)



A: Haha a, men det ska nog gå ! :)

2011-05-29 @ 18:00:03

Postat av: AGCH

Hehe jo tack, men det blir hårdträning i sommar! :P

2011-05-29 @ 20:26:37


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0