Iphon är allt bra att ha ;)




I'm BACK! ( för en kort stund)
Man kan ju koppla iphonen till datorn så att internet fungerar;) Kommer dock inte att vara super aktiv då det tar mycket ström till både det ena och andra. Nej det var ju inte anliedningen, det är bara ganska segt. eller nej, det är det ju inte heller. Men kommer endå inte att vara super aktiv. Ska försöka så gått det går att blogga. Förstår om R känner sig ensam lixom. (du är skit bra R) Hehe ni ska veta att jag saknat bloggen stort! Jag har för varge händelse funderat ut hur jag ska berätta detta i bloggen. bloggen har lixom blivit en del av vardagen som inte går att släppa ifrån. Varken jag eller R bryr oss om många besökare, även om det så klart är kul att få besök och kommentarer=) Men vi började med den här bloggen för att vissa upp bilderna för varandra, var dte inte så R? :) Men vi ÄLSKAAAR era kommentarer bara så att ni vet :D Hursomhelst, nu vet jag inte vad jag pratade om här....
Juste, min kamera ska åka in på lagning eller nåt. De ska iaf se på kameran. På ett vis är den ju inte direkt sönder, bara oanvändbar.. Under tiden har jag fått låna ett gammalt kamera hus av en "släckting" det är en canon eos 350D. As snällt att jag fick låna den. Fast den är säckert 7 år gammal men skit samma. Åldern spelar ju ingen rool, eller?^^
ÅÅÅ gu ni ska bara veta hur gött det är att få skriva igen ;) Vet inte hur lång tid det tar innan vi får tillbaks tv:n, internet, telefonerna, kameran^^  På kvällarna när jag kommit in från stallet sätter jag mig alltid framför datorn sen tv:n. Nu blir det att spela på mammas  / pappas telefon eller se på en film^^ Hehe, men det går ganska bra faktiskt. Känns ganska skönt att komma bort från tv och data beroendet ;)
Föresten R, vi måste bestäma om tors-fre om du skulle sova över eller ej? Får ta och göra de i morgon. Hade tänkt lägga mig för länge sen typ men nu komm bloggen i vägen (villket jag är glad för)
Phu, skönt att rasta fingrarna lite, nu ska detta inlägg publiceras. vill skriva om MASSA saker men just nu passar det lixom in. Kan ju inte bara hoppa in och ba  " Väskorna på slöjden blev as bra, lite långa snören bara" Det går ju inte, ni är inte intresserade heller haha X)

Puss och kram, kommer tillbaks så snart jag kan :)

( mitt rekord långt-inlägg eller?)


/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

L!!! Gud vad jag blir glad av att läsa dina inlägg;) Det var la ett tag sen? Eller? Okej typ lördags men det är ju ett par dagar sedan. Hör av dig så fort du kan här på bloggen, det uppskatas. Jag får se om tors-fre mamma är inte förtjust i att sova över på skolnätter ;P Men vi får se. Rekord på kommenrat? ;) Och JA dte var ditt rekord på långt-inlägg;D

2011-05-17 @ 16:40:34

Postat av: AGCH

Skriv så ofta du kan och vill =)

2011-05-18 @ 21:43:59


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0