(L)

Jag vet ingenting om honom, inte sett en enda bild, jag vet inte ens om han värkligen kommer hit! Det enda jag vet är att han är ljusbrun, 8år och heter Lasse liten. Jag menar, hur sött är inte det???



Har-för en stund sedan- gjort ett hårt träningspass med hjärnan. Tror allt att den börjar få lite muskler efter dessa veckor med träning. Men nu pustar vi ut och och tänker fritt igen ;)

Dagen började med att jag hördes mammas röst svagt som i en dröm. Helt plötsligt fick jag värsta rycket och flög upp, kom på att det faktiskt inte var en dröm. Jag satte på mig ridkläder och följde med ut till stallet. Efter ridturen stack vi upp på ekeberg med hästarna så att de får tjocka till sig under dagen. Sedan smsa:de Sara K mig och ville komma säga hej och se på hästarna med en kompis så vi gick och mötte dom. Blev mäst skolprat och np prat. vi gick sedan ner till Mormor och morfar (som bor "under" ekeberg). Jag och elin stanade kvar där för att äta mat, blev pizza.
Jahapp sen blev det lite plugg. Ärligt, så är jag sjukt stressad över matten. Usch. ska plugga gärnet i veckan-MÅSTE. Stackars hjärna säger jag bara. Aldrig har la den fått hålla i gång så hårt som nu! Hoppas man inte får träningsvärk, eller ja, det går nog inte men endå.
Nej fasen nu ska jag ta och... göra annat.

SES i morgon ;)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Naw Lasse liten^^

2011-05-01 @ 15:53:57

Postat av: R

Hahaha jag viste inte att du pratade om en häst. Trode du var kär i någon kille. Blev lite paff bah "Jaha och hon har inte berättat om honom för mig?" Hehe sen ba jaha det är en hästXD

2011-05-01 @ 19:02:59

Postat av: L

A: haha jag veeet X)



R: Jaja jag nämnde ju inte ordet häst men ok, det är la det då =)

2011-05-01 @ 20:31:25

Postat av: R

Vaddå "det är la det då" ? ^^

2011-05-02 @ 19:06:58


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0