Lasseliten 2003-05-12


I'm in LOVE !!!!

Direkt efter skolan for vi mot U-hamn, hämtade upp morfar för att sedan bege oss för att hämta Lasse. Tog inte så lång tid men usch vad det åskade och regnade på vägen tbx!!
Nu är Lasse installerad i stallet. Enligt honom värkar han inte ha sett mat på ett tag. Kan förstå det, en aning mager men det ska allt fixas till. ^^
Önskar att han var min och Elins häst fast åandra sidan är det kul för kusinerna att få en häst som inte har någon. Elsa är ju typ häst galen även om hon är lite rädd för hästarna. De har iaf sett honom nu och jag tror de är lika förjusta som mig och Elin (nästan) :D
Hahah hjäp så söt han är^^ Ni ska höra det skriIga skriket, nästan öronskärande;P

Nu måste jag gå och plugga bild.

Btw, Grattis AGCH på födelsedagen :)


/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

GUUUUUD VA SÖÖÖÖÖÖT!!!! <3

2011-05-11 @ 19:13:48

Postat av: AGCH

Naaw han var ju gullig jue=)

Tack så mycket!! :D

2011-05-11 @ 19:47:24

Postat av: L

R: Jag veeeeet! Du måste se honom snart!!



A: Haha ofc:D

2011-05-11 @ 20:16:05


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0