L...i miss you. Come save me from this Loneliness

L! Kan du inte fixa erat internet snart eller? Jag är trött på läsa mina egna inlägg...okej jag läser dom inte om och om igen, men jag vill se ett inlägg från L snart! Eller åtminstonde en kommentar av någon? Lo? S? Agch? E? L? So? Någon som fattar vad jag menar med dom här bokstäverna?

Imorgon är det tisdag och det är la en helt okej dag eller?

Schemat över min tisdag

Planering
Engelska
Högläsning
Matte (65 minuter!)
LUNCH
So
No
SLUT

Och ja lite raster då då. Men det var ju självklart liksom ;) Det är tisdag imorgon men jag tror inte att vi kommer att titta på film på engelskan denna gången. Har ju inte börjat någon ny film. Fast dom tre sista engelska lektionerna ska vi titta på film sa hon nog ;) Jag gillar med stort GILLAR min engelsak lärare ;)
HAHA till C1!

Snart är det vandring med klassen. Och jag vet inte hur jag ska få ner allt i en väska. Men det ska la gå på ett eller annat sätt. (Hoppas jag iallafall)

Ne nu ska jag dra och käka kvällsmat. Sen kl nio blir det att lägga sig i sängen och kolla 2 1/2 män ;) Och somna sött til det ;) G-Ö-T-T-!

Jag gillar denna bilden lite, så ni får ta er en titt till på den ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Saknar bloggen också!! :(

2011-05-16 @ 21:34:38


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0