Lördag!

Jaag älskar lördagar. Men det var inte det jag ville prata om. Okej jag har inget jag vill prata om, men jag kände att bloggen behövde en uppdatering. Idag ska jag nog in och köpa avslutningsskor och jeans ;) Hoppas att jag hittar ett par snygga svarta jeans, det är vad jag villlllllllllll ha. Får hålla tummarna!

--------------------------------
Who do you think you are?
Runnin' round leaving scars
Collecting your jar of hearts
And tearing love apart
You're gonna catch a cold
From the ice inside your soul
So don't come back for me
Who do you think you are?
-------------------------------

En ny bra låt är Avril Lavigne - What the hell
Lyssna;)
Jag gillar även norges låt (som tyvär åkte ut, men sverige kom ju vidare vilket jag är glad för. Ska kolla på det ikväll och hålla tummarna för Eric)


All my life i've been good, but now im thinkin "what the hell"
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0