L.O.V.E


Failad bild(I know) Men min kamera har slut på batterin och vi har inga hemma (detta är det jobbigaste med att ha vanliga batterin till kamern) Så jag fick ta mammas digitalkamera. Och jag fick fyra suddiga kort. Hmm...kanske borde lära mig ta kort? Men när jag får hem batterin till min systemkamera ikväll ska jag göra om detta och då ska ni få se på bättre kort ;)

Idag har jag läst, kollat tv, datan, kollat tv, sovit, kollat tv...ja ni fattar. Jag la mig i soffan nere och läste efter typ 20 sidor blir jag hur trött som helst och jag läser slut den sida jag är på och somnar på stört efter det. Asså jag läste klart(efter viss möda, eftersom mina ögon gick i kors och ville blunda hela tiden) så blundade jag och somnade på mindre än en minut. Hehe skönt att sova lite.;) Och eftersom vädret inte är nått vidare fint så har jag spenderat hela dagen inne. Roligt? Nej. Men men.
Ska nog snart...em typ göra nått iallafall. Kommer inte på någonting jag kan göra. Kolla tv? Ne den är upptagen och jag vill inte glo på "burken" hela dagen (som min pappa säger)
Men jag ska la komma på något. Hmm varför följde jag inte med och kollade på när min lillasyster spelade fotboll för? Ne, okej kanske tur det. Det regnar ju och jag skulle inte vart tillbaka fören ikväll. Aja. Jag hittar la något att göra tillslut.

Ett program man såg på när man var liten (okej, serie är det la)var "Barnen på Luna" jag älskar den. Någon som vet vilken det är? Har en känsla av att L & E inte har sett det. Vet itne varför men vi hade tydligen inte samma tvfavoriter som små^^

En lista på vad jag brukade kolla på när jag var liten ;)

* Barnen på Luna
* Barnen i bullerbyn
* Rädda Jeppe, död eller levande
* Brum
* Trasdockorna
* Kosmos
* Teletubbis
* Björnes maggasin
* Arthur
* Luftens hjältar
* Skrotnisse (tittade fast jag absolut inte gillade det^^)
* Trasan och banane
* Pokemon

Ja denna listan kan fortsätta hur länge som helst. Hehe jag gillade Brum. När jag och min storasyster satt och tittade på Brum så Kunde vi små bråka om vem som skulle "köra" Brum;) Gulligt eller vad. Här kommer iallafall en bild på lilla Brum

Sööt ;)
Aja jag ska inte ta mer av eran vackra söndag.
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: R:s lilla syster

Skrotnisse är ju jätte bra! Men jag har inte sett Brum på länge!

2011-05-20 @ 19:32:05


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0