L&R right nu!


- As fina bilder av L ;)
- Naaw, tack R! :D

Sitter i detta nu och har ätit en jordgubbpaj med smaklösa jordgubbar (gött...ne) Ska snart skilljas åt men kanske ses imorgon ;) Yeah.
E&L ska rida en häst. Och jag ska hem och jogga.
Men just nu sitter L och skrattar retande åt mig... tack.
E står och ändrar kläder. Solen skiner och himlen glittrar. L beskådar himlen just nu ;)
Våran dikt:

Solen å solen.
 Du sköna värme som kommer mot oss.
 Kan du inte stanna lite längre.
 Hyn blir brun hos andra men icke hos mig.
 Jag går runt som en tomat bland alla turister
 jag är nämligen det största turistmålet. 
Semesterna ska nu snart komma
 det ska bli så sommrigt,
 mina vita ben ska nu bli röda.
 Tälta är det vi ska göra.
 Kanske även vara modeller så fina.
För framför kameran ska vi stå där vi kan skina.
 Benen är ju så fina.
 Åh ljuva sommar kom,
 kom snart kom snart.
 The end
Poesiarna nr: 1 ;)
Bye bye///R<3 L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Bästa dikten EVER! ;D

2011-05-06 @ 18:08:58


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0