Lungt, det är lungt...

Japp, det är helt lungt med spanskan nu. Har ändrat från ensam redovisning till tremana pjäs ;) Ska spela in pjäsen hemma hos e&l eller här. Sen in i movimaker och fixas lite. Sen spelas upp i skolan ;) Pinsamt? Nja lite kansle :P Men jag behöver inte stressa över redovisning om Salvador Dalí iallfall.

På onsdag drar hela 9C ut på vandring. Kommer bli roligt, på ett sätt och inte så på ett annat. Så det är la att börja förbereda lite till det nu och imorgon ;)

Nu ska jag upp och kolla på lite kläder till studenten på fredag ;) Blir nog kanske mina ljusa jeans en söööt tunika och mina klackskor ;) Låter la helt okej, eller?
Så nu drar jag upp. Oj juste det ja, två helt nya grymt underbara låtar. En som e gammal och sen som e halv gammal, eller ja jag vet inte.

Celin Dion - It's all coming back to me now (gammal, men såå underbar)
Joshua Radin - What if (HELT UNDERBAR!!!!)

Lyssna ;)

En som njuter av solen ;) Han la sig i gräset jämte mig när jag tog kort på blommor. Då fick han ju vara med på bild också ;) Ozzy <3
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0