Mammas kryddparty^^

*
SÖT (L)

Ja som sagt, mamma har haft kryddparty nu på efetrmiddagen. Alltså man får smaka på lite saker som är gjord av en viss krydda så kan beställa en massa;P hehe det är kul att provsmaka, gott är det också ;) en del gäster har fortfarande inte åkt hem och de värkar inte ha några planer på't heller :)

I dag hade vi bild prov som sagt. Gött att ha det avklarat blev godkänd ;D Så skönt att för en gång skull inte behöva plugga på ngt! Det var ett tag sedan känns det som.
Sen hade vi ju indrott också. staffeter och sumoboll. Jag vet inte vad det var med mig, jag bara stod där och glodde medans de andra jagade bollen. Tråkig man känner sig, ingen fördel för laget direkt :'(
suck vad ska jag säga (skriva) jag har bara lust att prata av mig en massa om strunt saker jag knappt vet vad det är. Har ni känt så någon gång? Att det känns som att något gör en ledsen eller man kan inte säga exakt vad? Så känner jag det just nu "/ Kanske bara trött eller bekymrad över skolan. Jag vet inte, lite av varge antar jag :) Nog pratat om.. ööö.. mina "bekymer" ^^ 

Föresten R, åter IGEN glömde vi att ge dig en sak som  legat här hemma i typ 4-5 månader^^ Påminn oss :)

Kram

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Åhh just det ja! Kan ni inte ta med den imorgon då? ;)

2011-05-12 @ 21:36:40

Postat av: AGCH

Jo har känt så mååånga ggr... Det är då jag skriver dikter

2011-05-12 @ 21:45:42

Postat av: AGCH

"dikter", de är inte läsvärda

2011-05-13 @ 16:57:33

Postat av: L

R: Ok, får se ;)



A. Men jag är ingen poetiker. haha^^

2011-05-14 @ 13:17:36


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0