Mini-bild"bomb"

*
som sagt bild"bomb"

Dagen i dag började inte så bra, jag såg nämligen en av pappas halv-bra-alltid-gråt-filmer. Ja jag fattar inte hur han lycks rekommendera varenda sorgliga film. Bara för att han har svårt att gråta till filmer? Filmen hette Leon eller nåt och handlade om en kille som hade barn och sambo. de fick inbrott i sitt hus och då råkade han slå ihjäl tjuven. Han dömdes till tre års fängelse. I fängelset blir han halv-kriminell och det slutar med att han får påökning 6 år eller vad det var. I fängelset är vakterna elaka och gör olagliga saker mot brottslingarna. Ja det händer massa saker. Assy fy det kom allt en ström tårar. Fast jag kan ärligt inte säga vrför jag grät. Jag led nog med snubbarna :/
Men sen har jag och Elin vart med kusin och moster ^^ Asså gud vad hampus har blivit underhållande nu. Han gör massa ljud och så fort man gör något nytt ljud med munnen ska han försöka härma det. Jag och Hampus diggade med till musiken i bilen. Haha (L) Men sen har jag ju fått veta att det kan ta upp till 1 MÅNAD innan jag får tbx min kamera. Hoppas den är snabb lagad för jag står fasen inte ut! Tur att jag får låna en kamera kan jag säga. Fast det känns lixom inte hemma med någon annans kamera, aja, man får vara glad endå^^

MSN R????


/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Sry, såg inte detta inlägget förän nu. Men har du internet eller mobilen nu?

2011-05-22 @ 11:02:45

Postat av: L

Mobil så klart "/

2011-05-22 @ 11:40:33


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0