Packat och klart

Packat och klart var det för länge sedan. Jag och Elin packade allt när vi kommit hem det gick gansak snabbt. Men shhit vad tung väskan blev ^^ Min väger 11kg och Elins väska väger 12,9 kg. Asså jag kan lova att de där jäkla bananerna väger 2kg minst. haha^^ Jag skipade att ta med ketschupen faktiskt. Känns så onödigt att bära med sig extra vikt så är det endå bara några få som vill ha.

Jag har inte bestämt mig än om jag ser framimot vandringen eller ej. Det ska bli kul på ett vis. Men jag oroar mig så för vädret. Att det ska vara kallt och att man bara kommer skaka hela tiden"/ Aja det blir säckert bra^^


/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0