Paket och planer

Japp. Idag när jag kom hem väntade ett underbart paket med min kläning i :D Den var så fin, den är inte så nystil utan mer en gammaldagsarestil men endå inte. Hehe aja ni får ju se den på avslutningen (*snyft*) sen. Idag har jag inga mer planer än att plugga. (-_-)  Men det var inte dom planerna jag menade i rubriken. Jag har planerat att springa imorgon. (eftersom vi inte har idrott) Så kan jag också få använda mina nya skor (gåskor kallar jag dom) Det är ju sånna idrottsskor men det är typ nästan ändå inte det. Aja, spelar roll liksom. 
Men jag tänkta att jag skulle springa lite iallafall. Har känt mig sugen på det hela veckan (tro det eller ej) men har ingen lust att springa när grannarna ser^^ Så då gör jag det på fredag när jag kommit hem
(jo för då kan dom ju inte se dig. Kl 2 på en fredag är ju alla inomhus och sover. Åh juva ironi) Men har tänkt springa i skogen då. Det är nog lite roligare än att springa på grusvägen (bland alla kontiga blickar från grannaran) Ne men det är ju roligare och härligare att springa i skogen liksom ;) Har alltid älskat skogen (minus alla insekter, grodor och sånt) Men jag kan inte komma på en lämplig väg att springa. Den hela rundan är 4,4 km och det orkar jag ju inte :P Men om man springer på den uppkörda vägen och sen rakt in på en stig som går neråt (ganska brant) men det gör ju inget och sen springer intill sjön på en liten stig. Kan ju hoppa i ifall jag skulle bli alldeles överhettad ^^ Eller nej tack, inte när det ligger ett älgskin från älgen som gick ner sig i sjön och fastnade i isen i vintras + rådjuret som en la dit. Uyyhhh liksom! L&E ska få se en bild på det sen XD

Två nya låtar som hamnat på min lista ;)

Missing you - Taylor Hilton
On the floor - Jennifer Lopez

Hehe tog nyss en liten paus från bloggandet och gjorde mig en liten tallrik med tacos ;) Mamma hade lagat tacos till min lillasyster och hennes kompisar. Så det fanns ganska så lite kvar men det räckte till att jag och min storasyster fick varsin tallrik med en härlig blandning med grönsaker, köttfärs, ost, tacochips och tacosås ;)
G-Ö-T-T-! Hehe.

Nu ska jag dra mig från datan och plugga på kemin, 22 sidor Jippiiiii...eller ne. O-R-K-A vad blir det "någontign R inte kommer göra" Åhh men nu är det sista pluggandet, sen har jag bara bilden och svboken att fixa. Sen så är detta pluggandet slut (eller ja tills nästa pluggande kommer vill säga)

Lite repris här då va. Men imorgon eller ikväll (hoppas inte på för mycket) kommer det nya fina bilder. Har redan en ide till kort, som jag fick imorse när jag gick till bussen i den kyliga vårluften ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Vill se kläningen nuuuu! Får la ta och leta upp den på nelly, hur jag nu gör det"/

2011-05-05 @ 18:39:33

Postat av: Anonym

Så du kom iaf ihåg att ta med sig NO- boken hem... :P

2011-05-05 @ 19:05:37


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0