Pluggande på G

Dagen idag, är la som alla andra söndagar. Deprimerande eller nej inte deprimerande utan, man får den valiga söndagskänslan. Eller nästan lite deprition för att det är måndag imorgon och så. Orkar inte förklara. Men den känslan håller la inte i sig hela dagen, hoppas hoppas. Än så långe har jag gjort lite matte. Efter det gick jag ner och tittade runt på tv:n. Kom till en film som hete "16 years of alcohol" Drama från 2002. Den var inte så jätte bra men jag satt kvar och kollade på det dom 2 timmarna (fråga mig inte varför.) Jag fattade inte riktigt den heller. Var nog från storbrittanien någonstans. Om en man som hete Frank Mac. Och han är våldsamm och alkolist. Men den slutade med att han blev inträngd i en gränd och hans förra kompisar slår honom. Den slutade med att han låg där och dom sparkade honom. Man såg bara hans andsikte och han sa massa visa ord, men jag fattade inte så det kvittar. Men men.
Måste plugga matte, men har inte matteboken hemma. Tog bara med mig övningshäftet, klarade inte några uppgifter. Fast jag ska nog ha extra matte på elevensval imorgon så då kan jag ju få hjälp med det.
Måste verkligen klara NP-matte nu asså. Aja. Sen behöver jag öva på so:n men den har jag inte heller hemma. Har 30 ord tills på onsdag. Hehe det kommer ju gå em ja bra? Jaja, sen måste jag även öva på bilden (konsthistorian) Kan ingenting än så länge. Men det kommer la gå bra (hoppas jag)

Ny låt ;)

Adele - Rolling in the deep

Den är grymt bra ;)


En bild från igår. Fantasin är på topp ser ni^^
Aja, det får la bli bra. Nu ska jag plugga (får se hur länge det kommer hålla^^)
Bye bye///R<3



Kommentarer

Postat av: L

För att göra dig på bättre humör-utan att ljuga-kan jag säga att många so var är lätta att öva in.

Jag hade också tänkt öva matte i morgon men kommer du inte ihåg att dom sa att man inte får göra det om man inte valt husets ämne. fast vi får nog göra undantag pga np:)

2011-05-01 @ 15:03:42


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0