Rena rama konsten

Ja det kan man säga att det är. Sitter här och försöker göra en inbakadfläta. Men du det säger jag er, det är då inte lätt det. Men jag blir bättre och bättre på det. Allt hår bara tovar sig och skit. Men men. Får la se hur mitt hår ser ut imorgon. Men dock kommer det inte hålla sig så som det är på morgonen. Kommer att förstöras under dagen-_- Mitt hår är ett hopplöst fall. Om jag inte plattar det så blir det "poff" alltså helt fluffigt och skit. Fast om jag inte plattar mitt hår på ett bra tag så kommer mina lockar tillbaka ;)
Ne nu orkar jag inte sitta här framför datan mer. Har ont i armen som det är, efter flätandet. Så nu drar jag mig nog mot sängen ;)

Mer kort kommer inom kort ;) (får vi också hoppas på bra fotoväder i helgen ;))
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0