Slöööööö dag!

Det kan man lungt säga att det har varit i dag, SLÖTT!! Första lektionen som var spanskan satt en del och jobbade med sitt inläningsarbete medans vissa satt och glode på youtubeklipp (sånger) Sedan, på musiken satt jag och elin och övade på piano ackorder medans alla gått och ätit frukost^^ På No:n satt vi där ute bland djuren med Johanna och lollo och lysnade på när lollo läste roliga saker i en tidning. Sedan på matten suddade vi matte böcker och körde tävling. det gick ut på att vi var indelade i lag. Det var lag nr 1: Jag, Elin, Oliver och amelia. i lag nr 2 var det Karin, Annie, Linda och Josefin. En och en från varge lag skulle gå fram till tavlan och skriva rätt svar som johan läste upp.(lätta frågor ex, 99 + 15, att skriva tusen i grund potens m.m ) Sedan när J, L och A drog för de skulle med bussen var det bara jag elin och oliver i ett lag och annie och karin i ett. Gissa vem som vann?^^

Ingen, vi kom lika;P
Sedan drog jag och elin för att se studenten blev inte så länge menmen, det var kul ^^

juste, var ju i ullared i går. Gissa om vi var trötta efter vandringen^^ Både jag och Elin sov någon timma efter det att vi packat upp, ridit och ätit. Hittade inte så mkt i ullared. ENDÅ så gick det på nästan 1000 spänn! :O Fattar inte det menmen. Det var värt att åka dit antar jag :)

Nu är det inte ens två veckor kvar i skolan. vill inte tänka på det men kan tyvär inte låta bli"/
Nu ska jag bara fixa lite kort som jag sedan ska ladda upp. Snart tbx...........



nehe.. jag hann bara fixa denna bild innan det slutade fungera.


/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0