Sola sola sola utan någon ändring

Ne, jag har solat idag låg ungefär en timme eller 45 minuter i solen och jag har solat flera gånger, så fort solen är framme. Men något resultat då? Ne, såklart inte. Jag hade på mig mina (nya!!) solglasögon och tänkte men gud vad fin bruna ben för att sedan ta av dom and face fact mina ben är inte bruna :( Aja, synd för jag vill ha BRUNA BEN! Men tydligen vill inte solen ge mig det. Aja

Sitter och blev dissad av L nyss. Jag skrev till henne men hon stack. Jaha och på msn är hon inte inne på. Skit it liksom. Har inga pengar på mobilen heller. Gud en vecka utan pengar på mobilen. Kommer jag klara det? Får vi la hoppas på att jag kommer.
Idag hade jag och E&L tänkt titta på eurovisionsongcontest (ihopskrivning?) jadetsåskadetva^^ Men det är tydligen inte idag? Ska kolla genom alla kanaler nu...ne kan inte hitta ett spår av det. Så vi måste ha fått fel datum eller så trodde vi bara att det var idag fast det inte var det. Aja då kan vi kanske endå se det tillsammans? Yeah :D

Nu ska jag dra. Ni kan få nya kort imorgon. Har tyvär inga nya.

Ja denna bjussar jag på ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

sorry då, inte meningen att dissa "(

Haha ne, det måste vara nästa vecka XD

2011-05-08 @ 14:05:38


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0