Söndagen den åttonde maj tvåtusenelva

Datumet där ja. För er som undrade vilken dag och datum det var, varsegod.

Idag ska jag soooola lite ;) Börjar bli lite brun på benen faktist, även om det knappt syns. Men men. Har städat lite i mitt rum också, duktiga mig. Fast nu har jag gett upp och överlåter städandet till min lillasyster ;)

Solen lyser så härligt och det är 19,7+ ute :D Det gilllllllas grymt mycket.
Nu ska jag ut och ta kort tror jag ;) Så kan in få se dom senare.

Men jag ska nog skriva lite mer till er ;) Har bara varit korta inlägg på sista tiden. Kanske för att det inte hänt så jätte mycket. Men det måste liksom finnas lite mer att skriva om eller?

Kan ju skriva att det är måndag imorgon och vi han NP-matte-delC på onsdag och bilden på torsdag. Och jag har inte övat nått på bilden :S Bör nog göra det. Ska kanske göra det samtidigt som jag solar? Jo det blir nog bra ;)

Nu kom mamma in och säger att jag ska hälla jord i mitt land. Arbetet väntar.


Oj den bilden var dåligare än jag trott^^ Men men, ni får se denna för när jag kommer med mina nya bilder kommer dom se ännu bättre ut.
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Jag har också försökt sola men utan resultat :(:(:(:(

2011-05-08 @ 14:08:13

Postat av: R

Hehe, det enda resultatet jag har är lite röd i andsiktet XD

2011-05-08 @ 16:08:13


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0