Summer of´69

Är en goo låt. Har alltid gillat den. Den spelas just nu faktist;)
Idag blir det att...plugga Ofc! Har inte så mycket tid över till annat numera. Vill bara att denna veckan ska vara avklarad. Så att man kan slappna av liiite iallafall. Och då har jag bara en sak att koncentrera mig på, nämligen bilden. Fick en mini hjärtattack när L sa att det var denna veckan. Men det är det inte som TUR är. Har inte pluggat på den än.
Oj dom här senaste veckaorna har bloggen vart en plats där jag och L kommer och klagar över alla läxor. Jag menar alla inlägg har innehållit massa klagande på läxor och prov. Hmm...får ta och bli lite mer positiva.

Potitiva saker idag:

Jag har skrattat mycket
Jag har pluggat så att jag kan lite mer på so:n
Jag har sagt till om syra-basinlämingen
Jag har mått bra ;)
Jag har vart med E&L <3
Jag har haft en helt underbar dag, helt enkelt

Negativa saker idag:

LÄXOR I MÄNGDER
Pluggande som ALDRIG verkar ta slut
Matte

Ja det var det jag kom på, orkar inte anstränga min tröga hjärna till detta.
Min hjärna var trög på den sista lektionen idag så när jag gick in i bussen sen och skulle fråga sanna
"vet du hur min hjärna är just nu?" (svaret var då trög) Istället blev meningen
"Vet du hur tröga min är nu?" Hahaha!
 Det blev ett litet roligt fel där ;)

Ne nu ska jag plugga så att so orden sitter hyfsat tills imorgon iallafall. Har la so det första imorgon så det finns inte tid till extra plugg här inte. Men men.




Så här är då resten av bilderna från sjön. Dom hade tydligen bara vänt sig på dom små bilderna på datan när man laddar upp men inte på själva eller, svårt och förklara. Dom var vända men dom var endå inte vända. Jag gick in på "Bilder" på datan och då var dom inte vända. Men när jag gick in här och på ladda upp och in i en mapp så var dom vända^^ Aja
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Vad är det som ligger i vattnet?? :P :)

2011-05-03 @ 18:54:49

Postat av: L

plugga plugga plugga....;O

2011-05-03 @ 18:59:34

Postat av: R

Anonym: Hehe det är en badring i ett rep. Den har legat där i x antal månader ;)



L: Ja det är vad som gäller nu ;(

2011-05-04 @ 16:29:53

Postat av: AGCH

Jag föredrar att vara anonym på nätet ;) Oki ^^

2011-05-04 @ 17:20:23


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0