Tagit en härlig ridtur;)


Med/utan färg?

Skolan har i dag gått ruskigt snabbt! På syslöjde gör jag, Elin och Rebecka egendesignade väskor. Jag tycker själv att de är ganska snygga faktiskt^^

Sen i dag som sagt tog jag och Elin en härlig ridtur :D Vi gick ut runt 18 då det var svalt och skönt. vi bestämde oss för att rida till värdesholm. Där blev vi förfölja av snaggade får men vi lyckades skaka av oss dom ;) Det är så himla kul att rida där, man rider upp och ned, upp och ned. Hoppar bank och rider i vattnet. Sedan har man ju värsta utsikten också ;) Aja, efter det gick vi till våran "terängbana" Den startar med en lagom brant gräss-uppförsbake, där hästarna alltid rivstartar X) Sedan följer man runt en kulle där man i slutet möter ett lagom stort hinder ;) Shiit vad kul det var :D Haha aj nu vet ni det ;)

Föresten, jag hade tänkt göra ett inlägg igår men givetvis så gick det inte att ladda upp p g a något fel på hemsidan "/

I morgon är det............TISDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

/ L i n a


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0