tar en paus och uppdaterar

Ja, jag sitter här med alla dessa läxor och måsten. Har 30 ord och en j*vla massa epoker. *SUCK* Hur ska detta gå gott folk? Ne du, det väntas att se. Sen har jag matten här också. Men jag vet inte vad jag ska öva på. Lite av det där och lite av det här. Har skrivit upp 16 ord på ett pappar (so:orden) en gång till men jag orkade inte det. Så det slutade vid 16 ord. Kan ingen epok på bilden. Jo jag kan Renässansen 1400-1600 e kr.
Sen ja, det får la rå pluggas till det i helgen och den kommande veckan. Har ju so:n som går före (eftersom det är prov på onsdag:S) Och det är NP-Matte-B på torsdag, även NP-Spanska-muntligt :S Åhhhhh kan inte detta bara sluta. Tror aldrig jag har haft så här mycket att plugga på. Eller okej det är 3 saker men det är mycket på varje sak. Matten: Genrep av alla kapitel. So:n 30 Ord. Bilden: 15 epoker + ett x antal konstnärer på varje epok. Herre min jesus vad det ska pluggas alltså. Har inte tid att säga "ne jag tar det imorgon" får ta och skärpa mig nu alltså.

Idag:
När jag kom hem så åt jag grillat kött och kroketter M-U-M-S! Sen så kollade jag på kläningar till avslutningen. Mamma och Storasyster har redan beställt kläningar. Men jag ville inte ha från samma affär. Så jag kollade en annan affär men gud det går inte att välja EN kläning. Vill ha ALLA^^ Men jag får ta och välja en snart, vill ju ha den lagom till avslutningen. Så det är la lite brottom (staning??) med det nu.
Sen så gick mamma och storasyster ut och gick runt sjön, dom frågade om jag ville följa med men jag hade ju som sagt alldeles för mycket att plugga på. Så man får ju prioritera med sin tid. Och prioritertingslistan går
-Läxor
-Annat
Om inte nu "Annat" är viktigare må säga.
Men nu ska jag nog följa med mamma och hämta lillasyster från en fotbollsmatch.

Åhh R du har vekligen fångat vasstråts vackra sida, färgerna går så bra ihop. Detta var nog den finaste bilden du visat här på bloggen-_- Ironin är på topp gott folk...
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Bilden var visst fin:) Våra lärare borde planerat MKT bättre! Inte kul att vara så stressad...

2011-05-02 @ 21:56:25

Postat av: R

Tack ;) Ja det tycker jag med. Kan man inte ha en gräns på max 2 läxor/prov per vecka?

2011-05-03 @ 16:25:29

Postat av: Anonym

Ja det vore bra, det borde man absolut, och så ska de följa reglerna oxå!:P

2011-05-03 @ 16:45:56


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0