Tusan också...

Ja, det var la vad jag tänkte. Jag har sagt till pappa att han får ringa på moppen snart. Jag har satt upp massa lappar där det står att han ska göra det också ;) Så kommer jag hem efter att ha spenderat ett par timmar hos mormor & morfar. Så säger pappa att han har ringt, men att moppen var redan såld och att han som lagt upp annonsen inte hade tagit bort den! Jag menar ta bort annonsen om moppen är såld liksom! Aja, jag får la leta vidare och tills dess får jag ta pappas gammla king ;) Den är la lite cool endå ;D

Sen så bet jag mig på insidan av underläppen, sen SÅKLART så bet jag mig två gånger till där på samma ställe när jag åt kinamat, så nu känns det som om jag har världens fläskläpp. Fast det syns inte så jätte mycket. Men det är irriterande, aja nu ska jag gå och kolla nya avsnitt av "How i meet you'r mother" ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Hehe den moppen är cool^^

2011-05-30 @ 20:43:40

Postat av: R

Haha ja lite cool är den ju ;)

2011-05-31 @ 15:47:28


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0