TV TIME!



Hello
Sitter och skriver lite snabbt i reklamen. Gissa vad jag ser på? Glee så klart =) Jag har tittat på första sesongen, sen missade jag hela andra men nu tredje har jag börjat se på det igen ^^

Np matte håller på att ta kol på mig seriöst, jag klarar KNAPPT proven när vi precis jobbat med kappitlet. Nu ska jag kunna alla kappitel! Det kommer gå skit. Ucsh, om jag får IG vet jag inte vad jag gör...:S
Lina, sluta tänka!
hm.. ja det är nog bäst så.

okej, nu har glee börjat (för länge sen)
Shiiit


/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Glee är bra, men jag tittar inte på det^^ Fråga mig inte varför ;)

2011-05-05 @ 17:08:28

Postat av: L

Jag hade tänkt att inre göra det heller bara för att jag missat typ andra sesongen men har nu inte kunnat låta bli^^

2011-05-05 @ 18:37:26


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0