Tyvär, inget fungerar"/



Tjabba tjena!
Sitter nu hos mormor och morfars dator. Där hemma fungerar inte internet, tv:n, telefonerna och min kamera :'( Det känns jätte tomt. Telefonen klarar jag mig utan men resten? OMG min kära kamera! Det står så här kortet är skrivskyddat. Det går inte göra någonting med den :'( Resten av sakerna som är sönder har jag ingen aningng om var som är felet. Kan ju tro att åskarn förstört allt men det borde det inte. Allt gick sönder på olika dagar (alla saker har samma modem) och de har gått sönder när det inte åskat. Aja får la stå ut ett bra tag till. Skit, kan inte se eurovision i dag.

Förövrigt då? Lasse börjar visa sin tuffa sida mer och mer. Han värkar vara väldigt "grön" i allt och det gäller att vara bestämd. Ärligt så får han gärna vara svår. Desto längre tid det tar att göra honom "ogrön" dessto längre får vi ha kvar honom. tydligen ska kusinerna ta hem honom sedan. VILL INTE!!!! föresten, han är 1,05m. Tänk, bara 5cm högre än vad champis var! Han har mindre huvud än vad champis hade iaf.

Som sagt, om ni undrar vaför det är så dålig uppdatering så förstår ni. Jag kommer inte att stå ut länge asså X) Ha det gött.

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Iuh det låter inge vidare att vara utan allt det där... :S Jag hade inte klarat mig så länge utan dator :P

2011-05-14 @ 18:06:02

Postat av: L

Nej och kameran! :(

2011-05-15 @ 08:56:07


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0