Usch orkar inte!!!


naaw, kissetassar är så söta (L)

Jag orkar inte stå ut med tanken på att jag kanske inte klarade matten! :'( Åååååh, tänk om... tänk om... är det enda jag tänker på ^^ Nej nu ska vi inte prata tråkigheter, eller ja, lite blandat dårå :)

I dag på sv kom värsta magont smygandes sen på idrotten blev det bara värre, fast det var kul endå. Jag, E och R var de enda tjejerna^^ Efter skolan följde vi med moster hem. Hampus är en riktig underhållare vid matbordet asså^^ Man kan inte slita blicken från honom. Han gör så roliga ljud och miner^^ Jag var smart och drack kaffe efter matten villket gjorde att det gjorde ännu mer ont. så la mig i soffan och läste mamma mu. Mamma mu är så söt och rolig^^
Aja, hemma nu och det har troligen gått över nu, vill faktiskt inte resa mig upp för att testa ligger bra här lixom^^

R, hur fasssiken kan du skriva så långa texter??? Jag måste ha dålig fantasi för jag kommer inte på något ;/ fast ifs, det kanske är bra med både korta och långa texter. R står för de långa humorisktiska och jag de korta lite... alvarligare ^^ 

Nehepp, nu ska jag lata mig vidare:)

BYE BYE bitches

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Åh vilken fin bild :)

2011-05-06 @ 16:30:06

Postat av: L

tack :D

2011-05-07 @ 17:18:10


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0