Vandring med 9C

Japp, imorgon är det vandring med 9C. Kommer bli roligt. Just nu är jag mest nervös, är också lite orolig för att jag kommer att glöma någonting viktigt. Är då inte första gången jag göra det.^^
Men min packlista ser ut såhär.

Sovsäck
Liggunderlag
Regnjacka
Tjockatröja x2
Sockar
Mat:
*Bacon
*Choklad
*Fika
*Festis
*Frukt
*Tunnbröd
Mössa
Vantar
Tandborste
Tandkräm
Smink:
*Brunkräm
*Mascara
Spegel (har dock ingen så får la låna av Lo som har en bra en)
Topps
Filt
Mobil
Kamera (en digitalkamera som jag inte är så försiktig om)
Bestick
Tallrik
Mugg/Glas

Ja, så ser den ut hittils. Jag kanske lägger på lite extra saker.

Jag har nu en en gång fastnat för låtarna på albumet  "I'AM SASHA FIERECE" Med Byoncé ;)

Ne nu ska jag gå och packa vidare. Endel saker kan jag ju inte packa ner, som t ex smink, tandborste och tandkräm, som jag måste ha imorgon ;) Och mobil såklart, måste ju väckas imorgon ;)

Ne nu ska jag dra mig från datan, fast jag ska nog ha på musiken lite till ;)

Så en liten fin vårig bild till detta väder. Håller tummarna tills imorgon ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: Lovisa.W

Det va kul! :)

2011-05-26 @ 16:53:33
URL: http://lollowiksten.blogg.se/


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0