11/11/11



I dag tror ja gfaktiskt att alla vet vad det är för datum. Så rubriken är ju inte nödvändig men man kan ju bara inte missa chansen att få skriva detta coola och sällsynta datum^^ Någon som ska/vart på bröllop i dag eller?

Tänk om varje fredag var som denna? Toppen väder och sovmorgon till 8:30, mamma var snäll och skjutsade in oss till skolan. Matte 10:10-11:10, får skjuts hem och äntligen helg. Kan inte bli bättre tycker jag =)

Tog moppen, kameran och stativet på en liten åktur i dag. Blev dessa bilder som jag inte alls är direkt nöjd med. Har man tappat "talangen" eller, hm...

Har nyss gjort pannacotta som nu står ute, mums!

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: Lovisa.W

Jätte fina bilder! :)

2011-11-11 @ 16:44:57
URL: http://lollosbakverk.blogg.se/

Postat av: R

Är du galen kvinna?! Tappat talangen, dåliga bilder?! Du, dom är ju fantastiska, lär mig! <3

2011-11-11 @ 18:34:19

Postat av: R

*Och jag fick inte ett sms om att följa med ne...:'( ^^ ;) Hade ändå inte kunnat, men endå^^

2011-11-11 @ 18:40:15

Postat av: L

L Tack:)*

R: Ja jag tänkte skicka och fråga men tänkte att du nog endå hade annat för dig :P

2011-11-11 @ 19:07:32


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0