2011-11-01

På grund av datumet var jag helt enkelt tvungen att göra ett blogg inlägg så att jag kunde använda rubriken =) 11-11-1 hehe =) ´näst sista gången som man kan använda gämnt datum på 1000 år eller hur!?^^

På tal om något helt annat så har syrran blivit sjuk! hon har hostat hit och dit. Nu har hon även feber! ÅÅ vi som planerat in roligheter i veckan! :/ Aja, hoppas hon kryar på sig^^ Så fort hon har allra minsta feber är hon jätte sjuk medanns jag är nästan som vanligt, haha.
Å nej, sen är ju pappa sjuk också!  alltså måste jag springa ärenden åt två personer i morgon, om det inte är så att syrran blivit någorlunda frisk vilket jag hoppas ;)
aja :) Nu ska la jag dra vidare. läsa bok kanske, alla andra (som är friska) gör ju det. De sjuka sover eller ligger och hostar...

Krya familjen! <3 :)

God natt!

/ L i n a


Kommentarer

Postat av: L

haha skoja, det är ju inte alls näst sista gången X)))))

2011-11-02 @ 17:34:19


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0