åååååååååååååååååä.

Jag står för rubriken...(var bara tvungen)^^
(haha för det)

Imorgon är det som sagt studeidag och på onsdag börjar vi inte förens 13:00. Eh lite gött eller? Jo tack!
Så denna veckan kommer att bli ja...soft! (ja jag är cool nog att använda så coola ord som soft) ;)

I helgen har det inte hänta så jätte mycket. Jag har läst klart min bok "Skuggor från det förflutna" och den var riktigt bra faktiskt (orkar inte förklara den nu, kanske en annan gång)

Imorgon ska jag njuta för fullt utav att få sova ut!!! Jag ♥ sova

Jag har lust att tipsa er om lite nya bra låtar. Men har inte hört någon så bra ny låt.
Min favorit är ju fortfarande "Takida - you learn" så hiimmllaa bra!! Jag kan ju tipsa er om den här låten "Nicki Minaj. ft. Rihanna - Fly" riktigt bra om jag får säga det själv! ;)

Bjuder på denna underbara vinter bild! Så vill vi ha det nu! (Jag vill åka längd)

I came to win, to fight, to conquer, to thrive
I came to win, to survive, to prosper, to rise, to fly

Nicki Minaj ft. Rihanna - Fly

(Jag har fått göra om typ hela detta inlägget eftersom det bestämde sig för att försvinna och bli till youtube istället, *suck* endast för er!) ;)

Bye bye///R<3



Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0