aaaajjjj!

Det kan man lungt säga. Jag kan knappt prata eller äta. Det gör ont typ hela tiden. Det är svårt att sova bara för att det gör så ont...:( Och ja, det som gör ont är min tunga. Jag bet mig själv hos E&L i fredags och nu gör det jätte ont. Och det hjälper ju inte att man har en tand som sticker inåt så att den ligger och skaver mot den. :(
Hoppas dock att det blir bättre snart. Det är huuur jobbigt som helst.*Suck*

På tal om annat och roligare saker så ska jag imorgon äntligen åka in och köpa vinterskor! Längtat efter det sen i sommras.^^ Så det ska bli roligt att få köpa det nu! :)

Dagarna som gått har vart slöa och roliga. Jag har städat mitt rum, så nu är det fint. ;) Men mest har jag suttit framför tv:n och datan. Men men, vädret är ju inte det finaste, så det finns ju inte så mycket mer att göra.

And who do you think you are?
Runnin' 'round leaving scars
Collecting your jar of hearts
And tearing love apart
You're gonna catch a cold
From the ice inside your soul

Christina perri - Jar of hearts

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0