Då var den här dagen överstökad

Japp, en hel dag utan E&L. Har la gått helt okej.
Har fått reda på att vi inte har några svenska lektioner 6-21 december. Det är en låång tid utan någon svenska. Vad ska man göra då istället? CHILLA! ;)

Dagen har som sagt vart helt okej. Jag skulle på engelskan redovisa vad boken jag "läst" handlade om. Men man har inte fått så många chanser att läsa på lektionen och engelska böcker är inte min starka sida. Jag hade läst 9 sidor, baksidan och sista sidan och jag klarade det! ;) Okej, det jag förklarade hittade jag på lite så...men jag gjorde det!^^ Men nästa gång kommer jag ta en mindre och bättre bok.

På svenskan kollar vi på ondskan. Det är en väldigt bra film. Men jag tror nog boken är bättre. Man får reda på mer och sådant. Men filmen är riktigt bra för sig. ;)

Jag har nu fastnat för sångerskan "Jessie J" såå bra är hon. Checka hennes låtar säger jag bara. ;)

Sometimes it's hard to follow your heart.
But tears don't mean you're losing, everybody's bruising,
There's nothing wrong with who you are!

Jessie J - Who you are

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

GÖTT! inte missat någon förutom eng alltså?

2011-11-08 @ 17:58:06

Postat av: L

eyy hur komemr det sig att du kan ladda upp bilder men inte jag?

2011-11-08 @ 18:01:20

Postat av: R

L: Men man måste iband trycka fram den dära saken med den på, jao m du fattar jag visar dig imorgon eller nåt. ;) Nepp ingenting ;)

2011-11-08 @ 18:03:58


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0