Dags för lite uppdatering kanske(?)

Mjo, det är det nog allt. Har inte så mycket nytt att komma med. Kanske att jag nu kan prata hyfsat bra! Bara att tungan är lite svullen på ena sidan av toppen och sen att det inte gör ont för minsta lilla längre. Det går mot det bättre gott folk! ;)

Idag har det vart ännu en slappardag. Jag har inte gjort så jätte mycket.
Min "allt-jag-gjort-idag-lista" kommer här.^^

* Städat mitt rum (dock endast lite, eftersom jag inte hade det så stökigt)
* Get hästarna mat (det vill säga pellets och hö)
* Get hästarna vatten
* Tatt in en korg med ved
* Kollat på tv och checkat datan (ett x antal gånger)
* Laddat min mobil (Så nu kan ni nå mig) ;)

Och jag skulle behövt tvätta en korg med vittvätt. Får nog göra det nu så att det kanske hinner torka tills imorgon. ;)

Och ja, imorgon är det "back to school" som gäller då då. Alltid lika trevligt...eller? Ne men jo, det är la alltid bra med rutiner på vardagen. Dock känns det inte så lockande att åka moppe till bussen. Kallt som bara den.
(Om det är någon som vet vad vi har i idrott imorgon, så kan la den bara slänga in en liten kommentar) (Varför säger jag "om någon" kan la nästan lika gärna skriva "L om du vet kan du la skriva det") ^^

Nä, nu ska här tvättas. ;)

It’s probably what’s best for you
I only want the best for you
And if I’m not the best, then you’re stuck

Demi Lovato - Fix a heart

Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: Lovisa.W

Så härlig bild! :)

KRam <4

2011-11-07 @ 16:42:46
URL: http://lollosbakverk.blogg.se/

Postat av: R

Lollo: Tack! :D



Kram<3

2011-11-07 @ 19:41:12


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0