Den bästa av dom...

Jag tror nog att 6 boken i serien är den bästa! Den har vart spännande från börjarn (jag har inte läst slut den än) men jag känner på mig att den har mycket mer spännande pågång. Är nu på kapitel 15. Så jag har ungefär 21 kapitel kvar. Men det går. Fast jag måste säga att 1 boken var den bästa. Då har inte allt blivit komplicerat och alla var glada.^^ Så 6 boken kommer nog på delad 1 plats med den. ;)

Idag ska jag läsa!^^ Hade tänkt att få läst 15 kapitel till idag. Sen får vi se om jag kommer läsa det. Men det tror jag, eller hoppas jag. ;)

Jag drömde att jag hade fått två böcker med på köpet av någonting. Och den ena hete "Flamande känslor" och den andra kommer jag inte ihåg. Och jag läste baksidan av dom och blev riktigt intresserad av dom och ville läsa dom. Och så vaknar jag och inser att dom böckerna inte finns...^^ Så typiskt...haha jag som ville läsa dom. :P
Aja, jag har en bok jag vill läsa. Den heter "Skuggorna från det förflutna", men måste läsa klart den jag håller på med först. Och sen har jag en bok om heter "Varghonans klan" och den är riktigt bra! Och det finns chanser att det är en serie! Måste har dom andra!! Ska kolla om det är en serie. Och det hoppas jag verkligen. Fast jag måste nog läsa om den boken isådanafall, har inte glömt bort, men alltid bra att uppdatera sig på det som hänt i den. ;) Åhh, nu blev jag sugen på det^^ Och det är fantasy och jag har nog vart lite trött på fantasy, men när jag kommer och tänka på den boken får det mig att vilja läsa den endå. ;)

Ne, nu ska jag nog göra någonting annat än att sitta här och uggla.^^


You know how the time flies
Only yesterday was the time of our lives
We were born and raised
In a summer haze
Bound by the surprise of our glory days

Adele - Someone like you

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Vi har inte riktigt samma boksmak men okej ^^

2011-11-13 @ 17:05:02

Postat av: R

Haha va? Tycker du inte att 1 & 6 boken var bäst? Eller dom andra böckerna? Säg inte att du inte tyckte om "Varghonans klan" !!!!

2011-11-13 @ 21:29:03

Postat av: L

varghnans klan, den var dryg tycker jag :)

2011-11-14 @ 10:04:11

Postat av: Sofia - My Camera And I

Ni bara klagar. Ingen idé att byta böcker då?

haha.

2011-11-14 @ 11:12:01
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/

Postat av: L

Jo, det är no därför det inte har blivit av att vi har bytt böcker^^

2011-11-15 @ 13:09:47


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0