En städdag, yeeey!



Hej och godmorgon! Vad gör alla i dag då? Någon mer än jag som ska städa?=)
I morgon är det ju som alla vet, första advent (YEEEEY) och då måste huset vara rent och fint eftersom att det inte blir lika mysigt annars^^
Så i dag är det städdag och det gillas inte! Men det måste ju göras ;) Än har jag inte gjort så mycket. Gick upp 9:40, gick ut till hästarna och släppte ut dom. Sedan gjorde jag min del av stallet (Elin får göra sin del) SEdan har jag plockat ur och in diskmaskinen, slagit på en maskin tvätt och nu är det frukost. Frukosten bestod av kaffe och tre knäckebröd haha X) Aja...
Kanske uppdaterar lite bilder sen när allt julpynt är uppe, får se...

Bye så länge!

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0