En stor och varm kopp med choklad



En stor och varm kopp med choklad skulle inte sitta fel just nu. Mina händer är kalla och det är kallt i hela huset. Efter ridningen kom man in och var helt frusen. Vad funkar inte bättre då än en stor kopp med varm cohklad? Tyvär har vi inte nog med ingredienser för det ;/

Nu vill jag ha snö ute, lika väl som massa frost kan det lika väl börja bli lite julkännsla med hjälp av snö. Åå älskar vintern, med alla juldekorationer, julmusik och allt julbakande. Sedan får man ju inte glömma all god julmat! Tyvär är det en bit kvar till dess men inte super mycket. Vad kan det  va... två veckor till 1dec? åå vad jag längtar! Ännu mer längtar jag efter jullovet. Tänk, snart har man gått i sin nya klass i en hel termin. Tja, tiden går snabbt när man har roligt :)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Åh ja jag längtar oxå till vintern! Och glögg, pepparkakor och klementiner... Mm... Men en varm kopp choklad låter inte mycket sämre! :)

2011-11-16 @ 19:30:34

Postat av: L

Ja den som inte längtar efter vintern är udda ^^

2011-11-16 @ 19:36:57

Postat av: R

JAG MED!! Åh tänk pepparkakor med russin!!!!<3 Love it!^^

2011-11-17 @ 15:42:35

Postat av: L

nej usch, pepparkakor med russin? det var det värsta! haha ^^

2011-11-17 @ 21:46:59

Postat av: R

NOOO, IT'S AWESOME!!! :D

2011-11-18 @ 16:53:27


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0