Fiskarens bästa vän

Fin rubrik eller? Jag tyckte den passade lite. För när man tar kort så måste man allt ha lite tålamod. Och när jag tog kort på en blomma (eller vad man nu ska kalla det som är på första bilden). Så tog jag flera kort så att åtminstonde ett kort skulle bli bra. Men icke det, alla korten bled suddiga och då menar jag suddiga. Denna redigerade jag en aning, men den blev la helt okej. Dom andra gillar jag starkt. ;)

Okej, den blev la hyffsad då då. *Ingen skärpa*



Så, dom blev la endå helt okej eller?

~~~~~~~~~~~~~~
There's no one likes the other
It's in your hands
It lies in all our hands
Listen to your mother
Break free from the fence
It's when you cry it all ends

Takida - You learn
~~~~~~~~~~~~~~~

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Fina bilder sp den översta tycker jag =)

2011-11-11 @ 16:40:34

Postat av: Lovisa.W

Du har också tagit fina bilder! :)

Kram <3

2011-11-11 @ 16:46:57
URL: http://lollosbakverk.blogg.se/

Postat av: R

L: Ja jag med. ;)



Lollo: Man tackar man tackar. ;)

2011-11-11 @ 18:36:02


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0