Fredags bio next!

Tja, ska jag vara ärlig är jag inte jätte taggad för bio just nu men det ska endå bli kul att se filmen, breaking dawn. ofc. Filmen börjar kl 19 och antagligen kommer det att vara helt propfullt som vanligt när dessa filmer går på bio. Ärligt förstår jag inte riktigt vad som är bra med mod men man bara måste se dom! Tja, man tröttnar ganska snabbt på varge film men det spelar ingen rool :P

Har haft prov i dag också, det gick la ok kunde ha gått bättre men förhoppningsvis blir det ett E iaf ;) Borde sattsa på högre bettyg men just nu orkar jag inte. Allt är bara mörkt nu mera och får bara se soljus 4/7 dagar i veckan(ca), drygt!

BION, HERE I KOME! (om si sådär 2,5 timmar)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0