From Råhaga



Nåja, nu säger vi att det heter Råhaga för jag komemr inte ihåg vad stället heter ^^ Mer bilder kommer men här har ni två iaf. Tycker att de blev ganska coola. Påminer lite om HDR bilder ( tre ihopslagna bilder med olika ljusnyanser) Eller tycker ni att det blev lite överdrivet? hm... Får nog kika lite senare på bilderna och se vad jag tycker då men just nu tycker jag att de blev bra iaf.

Ska snart åka till farmor och farfar och äta middag. Sedan bär det av till mormor och morfar där det ska vara lottdragning om julklappsköp. Alltså de vuxna skriver en lapp om vad de önskar sig så lottar de sedan ut lapparna och ser vem det är som dom ska köpa julklapp till i år. Hoppas att jag och syrran inte behöver börja vara med i år. Vi barn får nämmligen julklappar av varje familj så vi får alltså mycket mer men ja.. någon gång måste man ju börja vara med tyvärr.

/ L i n a 


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0