Helt underbart bra!

Ja, "breaking dawn" part 1 var sååå bra!! Den bästa av alla dom filmerna och nu håller vi tummarna på att sista delen i film serien är lika bra om inte lite bättre! ;)
Ville bara säga detta, att den var helt awesome! Rekomenderar den tänkte jag säga, men då ska man nog kolla på alla om man inte reda gjort detta. Och för er "twilight" fans där ute som inte sett den än, it will blow your mind! Så jädra bra var den!
Nu längtar vi tills nästa. ;)

Ska nog snart ta och sätta mig ut i hallen här med min "nya" bok och läsa lite. Eftersom min lillasyster och kusin har tatt rummet så är det inte en så bra läsar miljö där nu. Och jag vill inte sitta nere, så hallen uppe är mitt enda val att vara på. Och jag känner nu hur det drar här! kallt! Men men.

En lite trallig bild idag! (trallig menas typ med att man trallar lite, som typ på bilden, om ni fattar) ^^

Bringing you the fire
I will love you
I will hurt you too
All we need is cover
From the no lovers
From the cold others

Takida - You learn

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Tummen upp för den! :D

Har du sett kritik om den i tidningen? skulle vart kul att se det :)

2011-11-19 @ 11:30:14


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0