Home from Gekås


bild från förra året :)

Ja så var denna dagen över i stort sett ;)
Vaknade och gick upp kl 8 i dag. En timma för tidigt enligt mig ^^ Gick ut och började göra iordning stallet. Hann inte långt innan jag kände mig helt matt och anfådd, ville bara lägga mig ner och typ spy så gick in, drack vatten och la mig ner. Kände mig bättre efter ett tag så gick ut och gjore klart det som skulle göras =)

Vid 13 åkte jag, syrran, mamma och mormor in till Ullared^^
Det var ganska tomt med folk och skönt det!
Jag köpte...
Julklappar till mamma, kompis, kompis, kusin och syrran (Syrran köpte till pappa m.m)
En röd ridvinterjacka, väldigt behövligt! :)
Tre st fotoramar
Kamera putts Eller ja, linnsputs heter det la
Mascara
underkläder, alltid bra att ha^^
strumpor + srumpbyxor
stickad grå kofta
pyjamas byxor, rutiga
Blå randig grimma till Trollan
Schabrak till Trollan färgen lila
vantar
plastskydd till IPhonen

Det var nog allt skulle jag tro ;)

Ska nu återgå till filmen eller om jag går upp och läser lite, får se :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0