I väntan på rast

Ja, det är en bra bit kvar tills det blit rast. Men har redan gjort klart det jag skulle. Så nu kan man ta det lungt. Har en inställd lektion idag så jag slutar en timma tidigare. ;) Låter la gött eller? Nja. Mamma skulle in till stan efter hon slutat och hon slutar senare än mig, planen var ju att åka med henne hem. Men nu blir jag tvungen att stanna kvar och vänta på dom...hoppas bara att jag har sälskap, vilket jag tvekar på. Aja, vi får se vi får se.

 Ne nu ska jag nog gå.

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: Lovisa.W

HÄRLIGT värre! ;)

Jätte fin bild! :)

KRam <3

2011-11-10 @ 19:57:27
URL: http://lollosbakverk.blogg.se/


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0