Ingen fantasi för rubrik


Denna lilla häst syns utanför hagen minst en gång per dag. Alltid hittas han där maten finns ^^


I dag var jag frisk men Elin sjuk. Skoldagen var trots allt väldigt sofft. Det var endast Engelskan som var jobbig då jag failade stort med min bokredovisning. Hon värkade tro att jag inte läst boken, hm...

På bussen på väg hem kämpad Jag och R under lång tid att få den perfekta bilden på sjön som ligger bredvid U-hamn. Med perfekt sammarbete, då R höll mobilen mot sjön jag skrek TRYYCK!! i rätta stunden, R trycke av och volá den perfekta bilden att lägga upp på Instagram^^ Kanske visar den i något senare inlägg =)

BYE

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: Lovisa.W

Ni tar alltid så fina bilder! :)

Kram <3

2011-11-09 @ 21:48:59
URL: http://lollosbakverk.blogg.se/


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0