Jag gråter bara i regnet...

Är en väldigt bra låt, av Newkid. Helt klart vädr att lyssna på. ;)

Idag har vi endast haft en lektion. Vi var i skolan 12:00 och lektionen började 13:00. Men den timmen gick ganska så snabbt. Sen lite engelska och sen direkt hem. Så det var väldigt soft! (haha, soft, sådant coolt ord att säga)^^

Jag vill handla kläder!! Jag kommer snart springa till stan och göra det! Jag skulle vilja åka in nu på fredag och göra det! Jag vill ha, 2 par byxor, en t-shirt, en tjocktröja och en shorta. Och jag vill ha det nu!!
Så det vill jag göra på fredag, men med lite roligt sällskap också såklart! ;)

Jag gråter bara i regnet
Superstolt
Hon vill veta vad jag tänker
Men baby om det ändå var så enkelt

Newkid - jag gråter bara i regnet

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0