mysig dag

Ja, dagen har vart väldigt mysig. Dagen började väldigt bra och mysigt. När jag kom ner imorse låg lillen och sov på golvet i hallen och när han såg mig så rullade han så att han la sig på rygg med benen uppåt. Så blev det till att mysa lite med han på morgonen, alltid lika gullig!♥
Sen så åkte hela familjen till djurparken och hade det väldigt trevligt där. ;) (Önskar dock att jag kunde prata) Det är jätte jobbigt att inte kunna prata. Eller kunna och kunna, jag kan, men det gör ont...:/ Men men, någongång ska det la gå över...eller?

Imorgon ska man ju besöka kyrkogårdarna och det är alltid jätte mysigt! När det börjar bli mörkt så går man omkring där och ser hur allt lyser och det är jätte mysigt. Hoppas dock att jag kan prata då. Det är så tråkgit att inte göra det.^^
(Om jag kan eller orkar så kanske jag kan ta några kort på det) ;)

I had a dream
Beauty was only skin deep
And if we all just believe
Love is all we need

Demi Lovato - Together

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0