..och vad ska man göra nu?

Har mockat halva stallet, duchat och nu sitter jag här i pyjamas med en handduk runt huvudet. Om lite mer än två timmar ska jag åka till bussen. Börjar nämligen kl 13 i dag och slutar kl 14:10. Haha! undrar om det bara är i 1:an som vi får så här många lektioner inställda! Den 6dec kommer dessutom alla SV lektioner vara inställda ända till jullovet!
Anledningen till att vi inte har Sv i dag är för att det arbete sm skulle göras gjorde vi klart i går. Konstigt, i måndags när vi skulle börja skriva novell kom jag inte på någonting och kom endast fram till rubriken- Linas novell. I går när vi fick veta att de som blev färdiga med sina noveller fick ta ledigt i dag, lyckades jag skriva en novell i rusande fart och över en sida^^ Om den blev bra vet jag la inte.. Jag var dumm nog och läste inte igenom den innan jag skickade! :(

Kommentarer

Postat av: R

Haha, ja den nyheten fick en att skriva i superfart!^^ Alla blev klara på en lektion typ.^^

2011-11-30 @ 15:33:31

Postat av: L

Haha ja då spelade det ingen roll hur dålig den blev typXD

2011-11-30 @ 17:12:36


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0