Så underbar

Jag satt och lyssnade på radion i bilen i måndags och då sa dom att "Takidas" nya låt skulle spelas. Och min första tanke är "neej inte takida" (Dom har aldrig gjort en låt som jag tyckt vart bra)  men ojojojojoj vad jag hade fel! Deras nya låt "You learn" är underbar! Jag lyssnar på den just nu och bara njuter! Den är helt otroligt härlig. Så ni bara måste lyssna på den! Och om/när ni har lyssnat på den kan ni la slänga in en kommenter om vad ni tyckte. :) Ni kommer fastna för den lika mycket som jag, det lovar jag. ;)

Dagen i skolan var sååå tuff och jobbig...fast ne. Började sent så jag fick min sovmorgon. Och sen in för att ha en timma matte och sen hem igen. Så jag var hemma runt kanske halv tolv. Då blev det en snabb datacheck, ut och rasta hunden lite och sen mockade jag och fixade iordning i stallet, så att mamma skulle slippa det. Och om hon blev glad. :)

Nu ska jag snart åka med och hämta lillasyster och kusin. Dom ska in till stan och klippa sig och handla. Men jag orkar inte följa med till stan. Dom måste vara där i tre timmar och det orkar jag inte. Sen ska dom hem för att fixa sig till ett disco och då blir det jag som plattar håret på kusinen. ;) Kanske sminkar lillasyster, men antagligen inte. Den tjejen gillar inte smink. Men det gör inget för hon är såå sööt utan. ;)

Ne nu ska jag nog dra. ;)

 And you learn like a shadow flows in the rain
Like a foreign flame in the dark
Showing you the way

Takida - You learn ~ kärlek på den låten♥

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: Sofia - My Camera And I

Jag lyssnade på låten och nej, jag gillar den inte lika mycket som du;) Inte alls faktiskt, men det är väl inte så konstigt.

2011-11-12 @ 14:18:15
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0