Sen var det ju det här med rubrik...

Vet inte om jag börjar kl 10:10 imorgon eller 08:30. Ja, vi har nu att vi börjar 08:30 när 3:orna är ute på praktik, men vet inte eftersom vi hade sovmorgon förra fredagen och tänkte fråga om vi skulle ha det nu också. Men glömde detta. Så jag skickade iväg ett mejl. Som jag hoppas jag får svar på innan 7.^^ Så att jag inte går upp tidigt när jag kan sova, eller tvärt om^^.

Veckan har gått lika snabbt fram som vanligt. Gött ;) Så nu är det bara 5 veckor kvar tills JULLOV!!!♥
Vi slutade 1 timme tidigare idag eftersom man gjort allt man ska och var klar med alla inlämgningar. ;)
Detta får ju en att göra allt man ska hela tiden så att detta kan hända någon mer gång.

Nu vill jag typ ha snö. Jag vill inte riskera att halka varje gång jag går ut (detta ökar ju också risken att skämma ut sig) men jag vill ha julkänsla! Jag vill inte titta ut och se grönt gräs på julafton eller inom dom 4 veckorna innan jul. Är ju inte juligt då liksom. Men det ska nog lösa sig. ;)

Ska nog idag börja på min "nya" bok. Den har jag haft nu i em...flera år. Men ska nu läsa den. Och att gå från en serie man läst. Där man känner karaktärerna och allt om dom. Böcker på 400-600 sidor. Till en bok som är på endast 152 sidor känns ju lite, ja.^^ Men den verkar helt okej faktist. Så det ska bli spänande att läsa. ;) Sen ska jag ju läsa om "Varghonans klan" (som är en riktigt BRA bok)

Ne nu ska jag inte sitta här och tråka ut er med böcker.^^ Men jag kom nu på att jag ska göra ett inlägg om "yttersta offret" vet inte om jag ska göra det nu, eller imorgon. Ne jag gör det direkt efter detta inlägget. ;)

Bye bye///R<3


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0